pondelok 15. septembra 2014

Better days are coming... Autumn is coming.

Toto vlastne ani nie je plnohodnotný článok. Teda je, ale zároveň nie je. Je to len taký prehľad, ako žijem. Zbožňujem jeseň, kto si ešte nevšimol - ha, ha, vážne ste si ešte nevšimli moje ódy na dážď, hmlu a jesenný vzduch? - ktorá je pomaly tu. Vlastne už priamo pred dverami. Utiera si topánky a odkladá červený dáždnik. Vzduch je chladný a hmlisté rána, kedy sa nám nechce výjsť z teplučkej postele... Možno však prebehnúť do kuchyne a uvariť si čaj, schmatnúť knihu a zašiť sa naspäť. Alebo prechádzka s dáždnikom... Len pozerať ako padajú listy a ako psíčkari so svojimi psami chodia popod stromy. Mimochodom, som jediná komu je veľmi ľúto starších osamelých ľudí? Hlavne na jeseň. Vtedy mám tú jesennú... neviem čo :D Ale celkom sa teším, prichádza totiž - budem citovať Luu - najnadupanejšia jeseň od... odjakživa! A dokonca.. Pozor. Pozor. Sadnite si, len pre istotu, nechcem aby sa mojim čitateľom niečo stalo, vychádza totižto Džínsový denník 4!! Yes, you are right, ŠTVRTÝ!!! A samé super veci. John Green... A vlastne... Choďte na blog k Luu. Tam nájdete všetko. Má úžasné recenzie.



Hej, som hrozná bloggerka. Oprava "bloggerka". Musím tam dať tie úvodzovky. Robím to preto lebo ma to baví a je to vec, do ktorej ma nemusí nútiť nikto, robím to sama. A keď sa mi, chce, tak článok napíšem. Keď kypím entuziazmom, som priam žeravá do písania. Vtedy mám chuť iba písať, pridávať články, fotiť. No... Prišla škola a to je priam vysávač energie or what. Ja som človek, ktorý, priznajme si to, miluje spanie. Najvyššia, najmocnejšia Berry raz vyhlásila : ty si stále že: "chce sa mi spať, spala som, och ako by som spala, som unavená" a ... je to fakt :D I love sleeping. I love my bed. I love my pillow. (U see that Teen Wolf reference?) A spánok zaberá možno 60 % môjho života. 30 % sú seriály a knihy a do tých 10 % sa nejako napchá zvyšok.

That´s my pillow. And look - he is holding his pillow!

Keď som videla svoj rozvrh, najprv som sa zdesila. Prax v piatok? V PIATOK?! COMMON! YOU CAN´T BE SERIOUS! No potom som si pozrela rozvrhy u ostatných tried a hneď sa mi roztiahol úsmev po ksichte. Darmo, škodoradosť, najväčšia radosť.
Mám však pocit, že teraz, na začiatku školského roka, takmer každý blog stagnuje. Článkov je pomenej, každý sa utápa v žiali nad prázdninami. (Mimochodom, chcela by som pridať taký Look back článok o mojich prázdninách, ešte uvidím, kedy to bude, pretože by som chcela urobiť aj video)
EXCITING NEWS. Neviem, či viete, ale mali sme spolu s Berry taký malý collaboration project. Ešte by to malo byť surprise, takže asi ma zabije, že vám podávam superprísne tajné informácie, ale nemôžem odolať. Je to skvelé a keď sme spolupracovali, užili sme si plno srandy. Ale neviem, kedy to uzrie svetlo sveta, pretože Berry má teraz plno školy a bude robiť skúšky na vodičák, tak jej držme palce už teraz. Hej, ty tam! Drž tie palce poriadne. DRŽ ICH! Bože nedržíš ich poriadne -_-. Silnejšie!
Bože, mala som toľko nápadov na články. Mala som toľko času. Teraz si želám, aby deň mal aspoň o tie 3 hodiny viac. Chcela by som si všetko zreorganizovať. Chcem nový design, mám pár nápadov na články, no zároveň by som chcela stíhať aj školu a ešte stále som si nevybrala krúžok. Učiteľky na mňa zazerajú ako na vrahyňu, keď poviem, že ešte nemám vybratý krúžok. A keď sa dozvedia, že sa nechystám práve na ich krúžok... Páni, keby sa dalo pohľadom vraždiť, som mŕtva na sto krát. Mala by som ísť robiť niečo užitočné so svojím životom. Napríklad učiť sa. Alebo dočítať Hamleta, keďže to je povinné čítanie a ja ho v utorok musím vrátiť.



Enjoy the autumn. Love ya all.

3 komentáre:

  1. Hovoríš mi úplne z duše. Ja poznám skutočne málo ľudí ktorí majú radi jeseň. Aj dnes u nás bola sesternica a boli sme vonku a hovorím ja tak milujem jeseň. "Ja vôbec" odpovedala mi. Bolo to také divné, pretože jeseň je skôr také obdobie pre introvertov lebo ony všetko vnímajú tak vnútorne a tak vidia aj tú krásu prírody. Každý kto má rád jeseň je ako moja krvná skupina :D :D
    Ja už som celá vytešená že mám jesenný dizajn a proste tá atmoška začína pomaličky. I keď túto jeseň plánujem zobrať foťák do parku s kamarátkou + pečené gaštany káva <3 alebo horúca čokoláda. Väčšinou som vždy čakala kým napadlo lístie a potom som tú jeseň prežívala aj na blogu. Toto mi bolo pred tým ešte také po-letné obdobie. Okrem toho že v poslednom čase strašne často prší tak je kopec listov už aj na zemi. Starký nám kúpil vysávač na lístie ktorý to zároveň hneď aj šrotuje. "Dúfam že s tým nebudete vysávať, veď to lístie na zemi je pekné"! "A čo myslíš na čo sme to kúpili?" :D A bola som vybavená.

    No ono je pravda že ľudia sú cez školu an blogu pomenej ale všímam si za tie roky praxe blogovania že cez leto sa zastavajú blogy lebo je proste leto a chcú si užívať. Rovnako aj cez školu lebo je škola a chcú sa učiť. Ja si čas kompenzujem. Proste myslím že človek nie je cez leto celé dni len mimo domova a cez školu stále nad knihami. Proste ten čas sa dá vyplniť a blog je pre mňa cez školský týždeň trošku a cez víkend celý :D
    Inak ďakujem Klaudiko za všetky komentáre ktoré som si od teba u mňa našla no doteraz som nemala moc času na komentovanie až teraz :D

    Sydney - tangleds.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odkedy sa pohybujem na blogu tak začínam mať jeseň rada aj ja. Z blogov, ktoré navštevujem pravidelne (a sú to už len tri, pozor na to! (som hrozná, ďalej to rozvíjať netreba)) majú všetci ich majitelia radi jeseň. Alebo respektíve, mala by som povedať "ich majiteľky", kedže mám na mysli Berry, teba a Sidney.
    jeseň je vskutku nádherné ročné obdobie. Ten dážď, padajúce listy, tie farby. Ale hlavne, na jeseni mám najradšej dve veci: prvou je, že si môžem konečne uvariť čaj, zabaliť sa do deky a zobrať si nejakú knihu (uznajte, v lete by to s tou dekou asi nevyzeralo veľmi normálne) a po druhé, jeseň je predzvesťou zimy, ktorá je mojim milovaným ročným obdobím. Len si to predstavte. Sedím si doma, v kuchyni, v teplom svetri a sloníkových papučkách, sedím na rohovej sedačke, je zhasnuté, všetko okolo mňa hučí, radiátor hreje a ja hľadím von oknom, na pouličnú lampu ulice oproti a v jej svetle sledujem padajúce vločky. Nádhera!

    Ach, škola. Je až neuveriteľné, že už je to tretí týždeň, čo chodím do novej školy a ťažko sa mi tomu verí, naozaj ťažko, ale akoby som nezažila žiadnu zmenu. Spolužiaci sú fajn, zatiaľ spolu vychádzame a ja mám pocit, akoby som do nového kolektívu ani neprišla. Učenie je celkom v pohode a ja mám akosi pocit, že ma škola začala konečne baviť. Poctivo sa učím, zbieram známky a sama som z toho šokovaná!

    P.S.: Nominovala som ťa do TAG-u, do ktorého som bola nominovaná aj ja. Viac informácií nájdeš na mojom blogu :)
    P.S.S.: Ohľadom tých seriálov, na ktoré si sa pýtala v tvojom poslednom komentári. Tak sú to: Supernatural, Arrow, Priatelia, Graceland, Vtierka Castle, Kosti, Merlin, Legen of the Seeker, a na viac si už nepamätám, ale asi si spomeniem len čo odošlem tento článok! :D

    (kacenka197.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och můj Dylan O'Brien!! :O :D
    Kdo by nemiloval spaní...je to úžasný! :D
    Jináč, já taky neskutečně miluji podzim (slovensky Jeseň), podle mě je to to nejlepší období :)

    OdpovedaťOdstrániť