pondelok 1. septembra 2014

Monthly Favs - August

Hi there! Takže august sa nám skončil - nieee bože prečo jaaa - a chcela by som vám predstaviť pár vecí, ktoré som si obľúbila za tento mesiac, alebo ktoré som teda najviac používala. Mám také akoby "kategórie", ktoré sa pokúsim každý mesiac naplniť. Dnes je vonku fest škaredo, pritom sa to ukazovala ako krásna slnečná nedeľa. Nevadí, milujem aj také počasie. Už môžem začať vyťahovať svoje milované oversized sweathers ♥. Som to len ja alebo sa nás nájde viac s touto úchylkou? :D Mimochodom, ak radi navštevujete môj blog, môžete ho podporiť like-om na facebooku, kde budete stále informovaní o nových článkoch :) Klik

 Vážne chcem takéto hmlisté septembrové dni. Milujem keď mi chlad udrie do nosa spolu s tou zvláštnou dymovou vôňou jesene. Yay!




1. Book - City of lost souls (COLS) - Mesto stratených duší - Cassandra Clare
 Guys, čo by ste chceli počuť? Je to piata kniha, vypadnite si prečítať prvé 4! It´s so good! Táto mi trvala hooodne dlho kým som sa prelúskala pretože som si ju kúpila na začiatku prázdnin ale potom som išla do tábora a potom na dovolenku takmer hneď ako som sa vrátila z tábora, takže bol tam problém s prečítaním. Ale. Je. To. Skvelé! Trošku ma nebavili ufňukané Clace scény (to je spoiler pre niekoho kto napr. číta ešte len prvú knihu a nie je mu to jasné) pretože Clary mi v predchádzajúcich knihách prišla ako veľmi silná osobnosť, tu sa javí dosť... meh. :D Narozdiel od toho zase dostáva viac priestoru môj obľúbený Simon&Izzy couple, takže YAY! Je fakt ťažké napísať niečo o piatej knihe keď sa na vás môžu vyvaliť komentáre typu "hej, ja tam ešte niesom!" "ďakujem za pokazenie knihy" "prečo všetko prezrádzaš?!". Každopádne. Cassandra Clare. Odporúčam.


2. Movie - MALEFICENT! Rozhodovala som sa medzi X-man: Days of future past a týmto, ale tak Maleficent vyhráva. Okej, okej, viem možno to je trochu "čo? rozprávka?" ale guys. Kľud. JE TO OVEĽA LEPŠIE AKO KLASIKA. Takmer som plakala. Naozaj úžasne to ukazuje ako ľudia môžu ľutovať svoje rozhodnutia, ukazuje Maleficent ako silnú osobnosť ktorá neverí na lásku - prečo mi je asi sympatická - lebo sa sklamala a Aurora mi trošku liezla na nervy ale keďže tam ide hlavne o Maleficent, bola som nadšená! Go and watch it.


3. TV show - Nahaha. Všetci vieme kam to smeruje. TEEN WOLF! Opäť som to začala pozerať, keďže predtým som videla len prvú sériu. STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES STILES . Dylan O´Brien. Ach. Bože. Môj. Nedokážem. I can´t even... Like... What... I AM THOUSAND YEARS OLD, YOU CAN´T KILL ME! Kto to videl vie o čom hovorím. A kto to nevidel... Vy ste ešte tu? Napokon som si obľúbila aj Scotta - trochu neskoro - po scéne v šatni pred vatrou či čo to bolo. Tam sa javil tak.. Vodcovsky. Skvelý seriál, úžasné postavy. Odporúčam from the bottom of my little precious heart. (Mimochodom, veľmi som sa ovládala aby som tu všade nenapchala Dylana.)




 This man... ah.. National treasure. 

4. Song - Toto nebude ani tak pesnička ako konkrétne autorka. Shannon Saunders. Má krááásne pesničky, hlas, talent a je angličanka. Bože ten prízvuk... Tu sú 2 moje najobľúbenejšie. Robí väčšinou covery no má aj pár vlastných pesničiek. Spoznala som ju vďaka youtuberovi - channel - menom Jack Harries.
Heart of blue
Atlas


5. Clothes - Zbožňujem oversized svetre a košele. Túto som našla v chlapčenskom oddelení v Kik. Ja viem, je chlapčenská ale je taká mäkká a jemná a teplá. Perfektná na jeseň.


6. Kozmetika - rozhodla som sa, že túto sekciu rozdelím na ošetrujúcu kozmetiku a dekoratívnu.
                       Ošetrujúca - 4in1 Cleansing gel od Essence. Okejko, neverím týmto 4v1 veciam pretože väčšinou to spĺňa akurát tak jednu, nanajvýš 2 funkcie. Ale keďže som v poslednom čase - rozumej cez leto - mala hroznú pleť, skúsila som toto. Keď som sa vrátila po tábore, bola to úplná katastrofa. Čelo sa mi opäť vyhádzalo a proste... ew. Na dovolenke sa to trošku zlepšilo, ale potom mi slnko opäť vyťahalo vyrážky a zase to nebola žiadna sláva. Kúpila som si tento umývací gél ktorý sa dá použiť zároveň ako maska, gél, peeling a ešte čosi. A ľudia boží, pomohlo mi to. Síce tam píše pre všetky typy pleti, neodporúčam to ale pre ľudí s citlivou pleťou a sklonom k vysušovaniu. Trošku štípe no keďže ja mám zmiešanú pleť, vyhovuje mi. Mala by sa postarať o prebytočný maz a podobne. Som spokojná, ale keďže rada obmieňam tieto veci, dlho sa u mňa asi neohreje.


                       Dekoratívna - Maskara Great Lash od Maybelline. Túto maskaru už používam síce dlhšie, ale myslím že stojí za zmienku. Som s ňou veeeeeľmi spokojná. Má malú kefku čo ma spočiatku prekvapilo ale teraz mi vyhovuje. Práve tým že je taká malá sa s ňou dostanem takpovediac všade. Riasy mi nezlepí a môžem ju kľudne vrstviť bez toho aby z toho vznikol "maglajz".



7. Snacks - Okay, neviem či je toto zdravé alebo čo ale je to perfektné! Mini ryžové koláčiky - pozor teraz prichádza tá skvelá časť - so škoricou! Je to z Kauflandu a je to... mňam. Proste mňam. Neviem čo viac k tomu napísať, asi len to že majú ešte jednu príchuť, tuším čokoládovú ale tieto sú pre mňa ideálne. Love it.

Btw nevšímajte sú tú škvrnu od kávi. It´s just me, being.... me :D


8. Other stuff - Mám tu dvoch favoritov. Prvý bude možno trochu divný ale... Tento sprej do nosa. Vážne. Ľudia, neviem či ste si prečítali em... bolo to asi o článok dozadu, bola som chorá ako pes. 40 teploty, upchaný nos, angína, nič mi nepomáhalo, napínalo ma a všetko. Ale. Madr sa vybrala do obchodu a vrátila sa s týmto zázrakom. Mar - teda more - je zázrak. Doslova. Striekla som si to do nosa a... alelluja. Už si asi nebudem kupovať žiadny iný sprej. Na jesennú nádchu a prechladnutie - odporúčam. (Bože toto slovo som tu spomínala už asi 4 krát)



No a keďže konečne môžeme dýchať nosom, že, tak môžeme konečne cítiť vôňe okolo seba. Zamilovala som sa do tohto Yankee vosku. Neviem či ste oboznámení s Yankee Candle výrobkami. Obviously, to sú sviečky, vosky, difúzere a podobne. Ja zbožňujem vosky. Aj keď teda, musím si zohnať krajšiu vonnú lampu. Anyway, predstavujem vám, FLUFFY TOWELS. Táto vôňa je tak... čistá! Ako keby ste... Je to neopísateľné. Čistá, kľudná vôňa, ako keby ste sa vážne zabalili do mäkkej čerstvo vypranej osušky. Ak nemáte radi tie ťažké vôňe typu "škorica a iné koreniny" toto je pre vás.

Hej no, mala som ich odfotiť PREDTÝM ako som ich rozbalila. :D 

To by bolo asi všetko... Dnes je prvý september a zajtra vychádza nové epizóda Teen Wolf, so i am excited (more Stiles). Mimochodom, máme tu nejakých Whovianov? Čo si myslíte o Capaldim? Dajte vedieť váš názor o prvých dvoch epizódach, dosť ma to zaujíma. Taktiež, čo ste si obľúbili a tento mesiac? Comment down below alebo vytvorte vlastný článok! Lova ya all.
                                 

2 komentáre:

  1. Já bych ty yankee vosky nemohla ani zapálit, jak krásné to voní! :D byla mi toho úplná škoda :D kde je kupuješ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem, či sa za maniaka tých over... svetrov môžem považovať aj ja, ale svetre mám rada, priam ich milujem a najradšej by som ich nosila celý rok, ale v lete by som sa v nich asi uvarila :D
    Chcela som si pozrieť film na jednotku (dúfam, že je to jednotka, v tejto sérii sa moc nevyznám), ale nejako som od toho upustila. Aj knihu som si chcela prečítať, ale tiež som od toho upustila, pretože kým sa k nej dostanem tak ty už budeš poberať tretí dôchodok.
    Maleficent som videla asi prvú pol hodinu filmu a nepáčilo sa mi to. Prišlo mi to ako riadna blbosť a potom som to vypla a nemám nijako v pláne si to niekedy dopozerať. Ale sto ľudí sto chutí :D
    Ten seriál poznám, videla som jednu časť a celkom sa mi to zapáčilo, ale nezačala som to pozerať ani od začiatku ani som sa nestala fanúšikom. Dôvod je prostý, mám toho rozpozeraného toľko, že ak stihnem dopozerať jeden seriál do Vianoc budem snáď najšťastnejší človek na zemi! (Mimochodom, natrepať toho chalana (neviem si zapamätať meno) všade sa ti nie tak celkom podarilo :DD)
    Tú dievčinu nepoznám, ale pesničky si možno raz pustím (možno hneď ako dopíšem tento siahodlný komentár!)
    Košeľa je úplne úžasná! A vôbec nevadí, že je chalanská. Ja chalanské veci rada, visí to na mne a je mi to poriadne voľné a tak sa potom cítim dobre.
    Kozmetiku nepoužívam. Ani takú ani takú, ale tá mastička na tvár by sa mi veru nesmierne zišla, lebo môj ksich, no škoda hovoriť.
    Pripomína mi to sucháre. nie je to nejaká obdoba toho?
    Nikdy som nemala rada kvapky do nosa, ale tento sprej vyzerá zaujímavo. Chorá však zatiaľ nie som. O týchto výrobkoch som už počula (ak hádaš, že od Berry, tak hádaš správne!) ale ešte som ich nikdy nevidela (A)

    P.S.: Žasnem nad tým, koľko blogeriek mi prejavuje skoro by som povedala, že až vernosť a ako mi prejavujú náklonnosť. Tvoj komentár ma šokoval, samozrejme milo a rovnako tak ma aj prekvapil. A teším sa tomu a som z toho rada! :)
    (kacenka197.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť