utorok 12. augusta 2014

50 Things you should know about me/50 vecí ktoré by ste o mne mali vedieť


UUUUUUUUUFF to je teda dlhý názov. Skočíme rovno do toho alebo to ešte obkecám? Ešte trošku to obkecám. Rada kecám. Soo... Welcome, welcome, welcome... V dnešom článku sa dozviete 50 vecí o mne, nechcem totiž len tak skočiť do písania článkov (aj keby som hrozne chcela, až ma svrbia prsty), pretože, napadlo mi, predsa len by bolo fajn, keby som sa viac-menej predstavila. Plánujem ešte nejaké 2-3 články venované škole - back2school - nejaké jesenné dekorácie, NEW IN, Monthly Favs a podobne (neskutočne sa teším). Vonku práve začalo pršať - yay - a moje plány ísť von a hojdať sa, týmto práve padli. Pustíme sa do toho?

1. Mám 16 rokov.
2. Mám 2 domáce zvieratká - môjho psa Jerryho a brata menom Richard.
3. Som závislá na knihách (YA, fantasy, čo len chcete).
4. Milujem jeseň, je to to najkrajšie obdobie (a moja alergia sa pomaly poberá do pekla kam patrí).
5. Študujem na Hotelovej akadémii (nie, nie je to odbor Kuchár, čašník).
6. Som z toho smutná lebo je to 5 ročná škola, takže keď ja budem maturovať, všetci už budú na výške.
7. Mala som blog už aj predtým, ale stretla som sa s veľmi zaujímavými komentármi môjho okolia ktoré ma natoľko znechutili, až som prestala.
8. Milujem Doctora Who. Okej ešte som nevidela Classica (už sa na tom pracuje), ale nie Dweek. Môžem to o sebe vôbec povedať? Nie som dweek?
9. Milujem Sherlocka. Sherlock addicted. Cumberbitches, HERE!
10. Fandím aj Supernatural, Game of Thrones (tomu nie až tak lebo nejako eh, stále prestávam a potom začínam a už ani neviem na akej časti som skončila), 2 Broke girls, TBBT (nechce sa mi rozpisovať celý názov) a podobne.
11. Moja najlepšia priateľka  soulmate (Berry) ma priviedla na blogovú cestu osvietenia a kľudnej mysle.
12. Neznášam matiku a telesnú. (Vážne, kto má rád matiku? Nemať rád matiku je už také klišé....)
13. Bývam na východe Slovenska a neznášam to tu lebo tu nič nie je akurát tak obmedzení ľudia čo nepočuli o Doctorovi Who.
14. Milujem zvuk dažďa a červené dáždniky.
15. Moja najobľúbenejšia kniha... Eh... No, viete, poznáte ten pocit, keď sa vás niekto opýta, aká je tvoja obľúbená kniha? A vy zrazu máte prázdnu hlavu, ako keby ste v živote knihu nečítali? Jop presne tak. Nedá sa vybrať iba 1.
16. Rada vyrábam DIY veci, nanešťastie, nie vždy vyzerajú tak ako majú.
17. Mám rada sovy. A slony. A... A zvieratá všeobecne. Ale sovy sú srdcovka.
18. Ešte som nezačala o YouTube. Takže... Sadnime si do kruhu a zahrajme sa na terapiu. Som závislá. Na YouTube. Na PewDiePie-ovi. Na Marzii. Na Bethany (macbarbie07). Na anglických vlogeroch. A všetkých ostatných. (Ale na Gogovi už nie, sorry darlings, predtým bol.. kvalitnejší)
19. Bojím sa... Emm... Bleskov. A toho že ma nikto nebude počúvať.
20. Zbožňujem Second-handy. Ako, vážne, väčšina môjho šatníka je sekáč.
21. Trochu mi dochádzajú nápady.
22. Rada píšem. :)
23. Rada pečiem, čo sa možno odzrkadlí aj na nejakých článočkoch How to bake alebo také niečo.
24. Veľmi ma baví angličtina. Je to asi najkrajší jazyk na svete (sorry Štúr)
25. I am not Divergent and i must be controlled. Ohmygod... I am Bingley.
26. Nemám šťastné číslo ani najobľúbenejšiu farbu (ale keď sme pri tom, bordová je krásna).
27. Baví ma literatúra, ale neznášam keď si niekto myslí že som potom automaticky dobrá v slovenčine. Syntax je najväčší blud na svete.
28. Chcela by som vlastnú malú kaviareň.


29. Na budúci šk. rok sa chystám urobiť si nejaký kurz. Rozhodujem sa medzi barmanským a baristickým.
30. Oversized svetre sú moja srdcovka.
31. Mám asi 159 cm - a tam som sa zastavila. Yaaay. Možno tento rok budem aspoň o ten 1 cm vyššia.
32. Mám trošku, veľmi mierne zmätenú povahu. Z toho vyplynul názov blogu. A mojej prezývky. Vážne, opýtajte sa Berry. Potvrdí vám to :D
33. Myslím že som stvorená pre život v Anglicku. Seriously, prečo som sa narodila tu? (Len môj skromný názor) 
35. OI zabudla som, som druháčka. Teda, budem druháčka. Už som to spomínala?
36. Pár mojich obľúbených interpretov: Imagine Dragons, OneRepublic, Tom Odell, Ed Sheeran, Zedd, Matthew Koma, Lindsey Stirling a plno, plno ďalších...
37. Mám rada čaj, no v poslednom čase som nejako... začala piť kávu. Ale len latté. Latté je fajn.
38. Pár obľúbených autorov: Brandon Sanderson, Lucy Maud M., Cassandra Clare, John Green, Markus Zusak, Jane Austen... a ďalší...
39. Stále čakám na pána Darcyho, Williama Herondalea, Doctora (the girl who waited), Four a tak...
40. Nikdy nechcem vyrásť! :D
41. Desím sa veľkých davov, no zároveň ich milujem. Zbožňujem byť stredobodom pozornosti. Showman :D
42. Odmietam problémy, zatváram pred nimi oči. If you can´t see them, they don´t exist, rigt?
43. Vlasy som si prefarbila viac krát než si dokážem pamätať...
44. ...a hodlám v tom pokračovať.
45. Som unavená a sľúbila som že ich tu bude 50. Hej, ešte by som mala upozorniť - občas klamem :D





4 komentáre:

  1. (www.dyred.blog.cz)

    Tyhle fakty si vždycky ráda přečtu a tím se vlastně i inspiruju k mým faktům. Vypadá to, že jsi celkem fajn a vtipnej člověk. Na hotelovku jdou teď všichni, co jsem zatím četla na blozích a tak. Mě to vůbec neláká! Taky jsem měla dva další blogy, ale našli se takový lidi, který mě (dá se říct) donutili k tomu, abych ho zrušila.. Kdo by měl rád matiku, že? :D Miluju stejné vůně, ještě vůni dřeva, čerstvě posečené trávy.. :) Čaj je to nejlepší, co může člověk pít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám náhodou matiku docela ráda. :D Na středí ji budu mít povinnou i volitelnou. Tělocvik taky nemusím. A ty sovy? High five sis! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašne rada čítam fakty! Aj ja sa teraz chystám niečo také urobiť, lebo nemám žiadne nápady na zmysluplné články. Hotelovka musí byť zaujímavá. Tiež zbožňujem Eda Sheerana a One Republic. A tiež by bolo asi najlepšie, keby som sa narodila v Anglicku. Zamračené a upršané počasie milujem a o to viac ešte búrky. Ale svoj život asi skôr vidím v Rakúsku a Grazi.

    www.mrs-dominica.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zmazal sa mikoment juhu. Takže again. 25.fakt a obrázok Bingleyho ma rozsekali. Kedˇsi tak teraz čítam tie fakty tak sa mi zdá,že až na tože ty chceš byť stredobodom pozornosti, nerada riešiš problémy, chceš si urobiť barmansky,baristický kurz( ja by somchcela vedieť profesionálne pripravovať coffee ale to sa mi asi nepodarí) a zoppár drobností sme úplne rovnaké,ale skutočnosť je iná :D Weird but i still love u! Teším sa na ďalšie články,ktoré už choď písať!!!! ja idem písať tiež :D Stay awesome-šibe mi z Pewdsa..okay idem Demon pox?
    -Berry from featherlets.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť