streda 20. augusta 2014

Status update: Oops...

I AM SUCH A TERRIBLE PERSON! Guys, I´m so sorry. Fakt, dala som si zásadu a nedodržala som ju. Kvôli lenivosti. But don´t blame me! Pozrite sa. Proste, pozrite sa naňho. Môžete odolať? Ja nie. Hej, netvár sa že sa ti nepáči. Je skvelý. Celý minulý týždeň som strávila tým že som pozerala Teen Wolf. Dylan O´Brien. Dajte tomu chlapovi Oscara. Prosím! Ako, DiCaprio, sorry man, but you don´t deserve it. 


Just look at his face. Adorable.


Okej asi by som mala prestať (to sa nedá!). Dlhý čas nebol článok pretože na 1 mi treba asistenta, druhý je príliš zložitý a na tretí potrebujem obe ruky - sounds weird - a teraz som trošíčku indisponovaná. Prečo? Emm... U kamarátky sme mali oslavu, jej 17. No a možno som trochu krivo stúpila a padla na ruku. Viete, zápästie. Au. Ležala som tam na zemi a rozmýšľala, čo ma bolí viac - ruka alebo noha? Noha prestala ale ruka nie. Snažím sa vyhnúť nejakému vyšetreniu lebo čo ak to je zlomené a... na to radšej ani nemyslieť. Držte palce nech to je len narazené. Fotky z oslavy sú nanajvýš súkromné takže sa ospravedlňujem ale to by nešlo. Ale môžem vám tu dať fotku ako ležím na zemi, 2 kamarátky sa pýtajú čo sa stalo a tretia sa smeje a fotí. Kto má lepších kamarátov ako ja? :D Anyway, budem sa snažiť polepšiť sa. Fakt. Naozaj. Už hej :D


Yup, viem ako to vyzerá. Ale nie je to tak ako to vyzerá. :D

Love ya all.


1 komentár:

  1. Mali by sme sa už s Dylanom kludniť aj ked sa to nedá I completely get it :D He is too cute for it :D Ja užchcem dajaké tvoje články akože veľa veľa, si bola taká hrr a nič :((((((( Akože teraz si choručká chápem,ale chápeš :DDD Chápeš ne? Dlhší komentár nebude kým tu nebude viac článkov!

    OdpovedaťOdstrániť