štvrtok 28. augusta 2014

Guys, I was sick...

Hi there! Zdraví vás vysilená, pobledlá, no napriek tomu konečne zdravá Miss Witted. Viem že som niečo sľúbila, no nečakane do toho prišla... angína. S podozrením na mononukleózu. Som jediná komu to znie hrozne divne? A pripomína slovo monokel? No, anyway, asi pred týždňom (???) som sa začala cítiť... funny. Viete tak... choro. Proste viete že to na vás ide. No a ja som čosi tušila... Myslela som že to je len - haha, letelo niečo okolo, trošku pokašlem, posmoklím a budem okej. NIE!

O. Môj. Bože.

Bol to najhorší týždeň... za... ARGH! TRI ROKY som nebola chorá. FUCKING. THREE. YEARS. Ani neviem prečo som taká angry. Seriously, bola som obratá o týždeň života angínou. Mala som 39,9 takmer non-stop. Studené obklady, voda, čaj, lieky. Takmer nič som nejedla. Ľudia... to vám poviem.. No more! (you see that Doctor who reference? :D)  Nebola som schopná udržať sa na nohách. Zakaždým keď som sa zobudila, môj žalúdok si povedal "yeaaah, let´s party!" Moje mandle boli zväčšané asi o dvojnásobok. Doktorka bola že: wat? Mama bola: wat? Sestrička na teplotu: wat?
Istý čas som si myslela že budem musieť ísť na infúzie. A potom prišiel odber krvi. Som jediná koho odber krvi absolútne neznepokojuje a UPOKOJUJE HO? Lebo vážne, upokojuje ma to. Sama si nájdem žilu, poviem jej že nechcem injekčnú striekačku ale to kvapkadlo (aký je odborný názov??) a pozerám sa ako si to spokojné kvapká do skúmavky. Pohoda. Why not.
Momentálne sa cítim omnoho lepšie, nemalá .ďaka patrí psychickej podpore od mojej soulmate Berry, ktorá pri mne stála a vážne sa o mňa strachovala, keď nikto iný sa príliš nezaujímal. Priznajme si to ona tu je pre mňa vždy. I love you. Not in lesbian way.



V blízkej dobe chystám buď back2school článoček alebo Monthly Favs, keďže koniec mesiaca je už skoro tu, tak načo otáľať. Viem že toto je len taký... Nijaký článok ale vážne som chcela aby bolo jasné prečo som nič nepridávala. Všetci sme predsa ľudia a choroba sadne na hocikoho. Takže odpusťte mi moju neaktivitu a adíos! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára