piatok 8. augusta 2014

Miss... Miss Witted?

Hay there! Okejko, pomaličky sa to kráti, obchody sa zapĺňajú zošitmi, ceruzkami, perami, jednoducho povedané PANIKA! Ale zachovajte paniku myslím, zachovajte kľud. Máme čas. Vyložte si nohy a užívajte zvyšky leta, s hlavou v oblakoch a slnečnými okuliarmi - aj keď na to počasie slnečné okuliare netreba - s priateľmi a... a dobrou knihou a limonádou a... čokoládou! Alebo koláčom! Dnes to bude len rýchly úvodník (?). Uvediem na scénu dávno zabudnutú Miss Witted - teda moju maličkosť - z blogu... ále, nechajme minulosti jej miesto. Miss Witted sa hlási z novej domény. Miss Witted is back! Woop woop. Na čo sa tešiť... Prakticky na všetko. Neuveriteľne mi chýbalo blogovanie a nápady na články a pod. som posúvala skvelej a očarujúcej Berry z blogu featherlets. (Vážne si čeknite jej blog je milá a priateľská a skvelá) But! Až dooo... Hm... Pred dvoma týždnami som si uvedomila že je to fakt prázdne. Miesto po predchádzajúcom blogu. A čím ho zaplniť ak nie novým blogom? Články možno nebudú také kvalitné ako od Berry alebo Sydney - ktorá je už v blogovom svete slávna - klik na jej blog . Vážne, ešte ste o nich nepočuli? Žijete pod kameňom alebo čo? :) Dobre, Sydnaju beriem, pretože tá existuje na blog.cz... Ale vážne. Berry. Haloo? :D Ani designy... Okej nechcela som si nechať vysvetliť zaobchádzanie s blogspotom. Momentálne je náš vzťah taký.... Hm... hráme sa na krotiteľa a leva. Krotiteľku. A veľmi neskrotného leva.. Okej prestaňem. Článok... taký poriadny... bude.. Keď príde správny čas - fúha nejako som sa z toho sľubu vymotala - a správna nálada a dobrý design a tak... Takže. To je zatiaľ všetko. Ostávajte v mieri, ľúbte sa, veď predsa, s blogom je všetko lepšie - alebo? - užívajte život plnými dúškami. Bye ;) 
Miss Witted


To som ja. Keby ste nepochopili. Ale určite ste to pochopili. Inteligentný čitatelia. Mala by som prestať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára